Ta strona używa cookie.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Warunki współpracy / reklamacje


 
Informacje organizacyjne dotyczące współpracy

1. Ogólne
Wszystkie ceny podawane na ofertach, potwierdzeniach zamówienia oraz fakturach są cenami netto LOCO Gliwice i nie zawierają podatku VAT w wysokości 23%.

2. Oferty
Wymienione w bazie danych i katalogu elementy stanowią jedynie przegląd najpopularniejszych pozycji. Większość z nich ma status elementu magazynowego. O inne elementy prosimy pytać telefonicznie, faksem lub e-mailem. Ceny elementów podajemy telefonicznie lub ofertą w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. O ile nie zaznaczono inaczej oferta ważna jest 2 tygodnie. Od dnia 20.08.2014 ceny podane w walucie obcej przeliczane będą po kursie sprzedaży dewiz dla klientów korporacyjnych Deutsche Bank Polska obowiązującym w dniu wystawienia faktury sprzedaży.

3. Zamówienia
Zamówienia prosimy składać na adres email: sprzedaz@jm.pl, faksem na nr 32 339 69 09, listownie lub telefonicznie na nr 32 339 69 00 wewn. 101). Na życzenie zamawiającego wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z zawartymi terminami realizacji dla każdej pozycji zamówienia.
 
 

Warunki sprzedaży:
 
  • minimalna wartość zamówienia wynosi 100 EUR
  • minimalna wartość linii zamówienia 10 EUR
  • oferujemy odroczony termin płatności w ramach przyznanego kredytu kupieckiego

4. Realizacja zamówienia
Pozycje dostępne z magazynu wysyłamy tego samego dnia jeśli zamówienie wpłynie do godziny 14:00, pozycje sprowadzane na specjalne zamówienie- zgodnie z datą na potwierdzeniu zamówienia (zazwyczaj 1-2 tyg.). Towar wysyłamy firmami kurierskimi. Zryczałtowane koszty przesyłki w kwocie 17 PLN (lub 22 PLN w przypadku przesyłki za pobraniem) pokrywa zamawiający. W przypadku przesyłek o wadze powyżej 10kg koszty przesyłki są ustalane indywidualnie.
 

5. Reklamacje
JM elektronik zapewnia, że oferowane elementy pochodzą bezpośrednio od producenta (gdzie podlegały testom fabrycznym) lub z autoryzowanej sieci dystrybucji, są odpowiednio pakowane oraz przechowywane. Ewentualne błędy ilościowe i jakościowe w dostawie należy zgłosić niezwłocznie po ich wykryciu, jednak nie pózniej niż w ciągu 7 dni od otrzymania dostawy, a w przypadku wad ukrytych niezwłocznie po ich ujawnieniu jednak nie pózniej niż w ciągu 60 dni od otrzymania dostawy. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne należy składać poprzez formularz RMA.

 
 
 

Reklamacja będzie rozpatrywana w ciągu 14 dni, chyba że konieczne będzie przeprowadzenie ekspertyzy. Wtedy reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksimum 60 dni od daty jej zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia podczas ekspertyzy, że uszkodzenie nastąpiło w wyniku niewłaściwego użycia elementu/urządzenia firma JM elektronik zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta zryczałtowanym kosztem postępowania reklamacyjnego oraz ekspertyzy w wysokości 1000 PLN. W takiej sytuacji Klient otrzyma formalny raport z analizy uszkodzenia.
 
Zwrotów błędnie zamówionych przez klienta pozycji nie przyjmujemy.


6. Inne
Firma JM elektronik zobowiązuje się do nie udostępniania danych osobowych i danych firmy do przetwarzania w celach komercyjnych innym firmom. Treści zawarte na stronie http://www.jm.pl mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń prawnych w stosunku do firmy JM elektronik. Nazwy firm, znaki towarowe wykorzystane na tej stronie są własnością tych firm.
 
Z poważaniem
JM elektronik sp. z o.o. 



(c) JM Elektronik
Wszystkie nazwy handlowe i produktów w tej publikacji są zastrzeżone dla ich właścieli. Używanie ich nie powinno byc uważane
za naruszenie praw właśiciela, a jedynie potwierdzenie ich dobrej jakości.
Projekt i wykonanie:Positive Power sp. z o.o. - Agencja Interaktywna, tworzenie stron, projektowanie stron, cms, budowa sklepów, tworzenie sklepów